Smeeroliekroniek

De Smeeroliekroniek (SMOK) is het maandblad voor de leden van de Vereniging Smeerolieondernemingen Nederland. Dit vakblad verschijnt al sinds 1952.

In de Smeeroliekroniek komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:

• smeerolietechniek
  • nieuwe technologieën (bijv. brandstofcel)
  • smeerolie: eisen en normen
  • overheidsmaatregelen
  • smeerolie-industrie
  • agenda congressen, enz.
  • verslagen vergaderingen, congressen, enz.
  • interviews
  • verkoop smeerolie
  • smeerolie statistieken
  • wetgeving

Redactie
De Smeeroliekroniek wordt gemaakt door de Redactiecommissie bestaande uit de heren:​

• Dymen van Emst, voorzitter
  • Paul Evers
  • George Welting
  • Ad van Genderen

Abonnement​

Leden van de VSN krijgen 1 exemplaar van de Smeeroliekroniek gratis. Voor een extra abonnement wordt de ledenprijs van € 30,– per jaar in rekening gebracht. Ook niet-leden van de VSN kunnen een abonnement nemen op de Smeeroliekroniek. De abonnementskosten bedragen dan € 60,- per jaar.

Wilt u een abonnement op de Smeeroliekroniek neemt u dan contact op met het secretariaat van de VSN: clock@nvg.nl. ​

Adverteren

Voor het plaatsen van een advertentie in de Smeeroliekroniek kunt u contact opnemen met het secretariaat: clock@nvg.nl.